måndag 29 april 2013

 
 
Det var länge sen....
 
Ja det var verkligen jätte länge sen, sen jag bloggade sist. Det har inte funnit varken lust eller ork till det faktiskt. Knappt att jag har läst andra bloggar heller. Har bara kikat in någon gång ibland. Det har väl inte hänt så jätte mycket i inredningsväg att blogga om heller, här hemma. Men nu när våren är på väg så börjar det spritta i en igen =)
Jag vill göra om överallt! Ute och inne. Helst allt på samma gång.
I vardagsrummet resulterade det i en mindre ommöblering.
 
 

 
Lite nytt har inhandlats. Fast det var i vintras. Fåtöljen köpte jag för ynka 15kr på en köp & sälj sida! Tokälskar den!!
 
Lite rosa finns det i var och varje rum nu.
 

 
Lite tomatplantor har såtts. Hoppas det ger lite tomater sen också i slutet av sommaren. 
 
Dessa kökshandukarna är dock relativt nya. Jag fick dem av Peters mamma. De är ifrån hennes mamma Stina. Handdukarna vävde de själva i Stinas föräldrahem. Och när Stina blivit lite äldre så broderade hon in sina initialer. Verkligen roligt att ha kvar efter henne =)
 
I helgen som gick hade vi lite kalas för mannen som fyllde år. Då var jag tvungen att köpa lite rosor. 


 
Hoppas allt är bra med er!
Själv försöker jag jaga bort lite feber från mig kropp. Måste blir frisk, för på fredag åker vi till Paris!!!
 
Ha d gott! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar